Saturday 12 January 2013

Małe zakupy kosmetyczne ;d


Wiem, że ostatnio bardzo się opuściłam w pisaniu i ominełam kilka wizyt w sklepach ale teraz postaram się to nadrobić, a przynajmniej nie robić już kolejnych zaleglości:)

Na promocji   zakupiłam również puder z Labell jasny kolorek ,  którego jeszcze nie używałam ponieważ wykańczam mój z synergen ;) niestety nie pamiętam ile za niego zapłaciłam ale na pewno nie więcej niż £ 10 ;)
Moje ostatnie zakupy drogeryjne.
Wszystkie produkty sprawdzone i godne polecenia. ;)

Mleczko do demakijażu rumiankowe - Ziaja
Clean & Clear tonik 
zel do twarzy Clean  &  Clear ,
Bourjois, Healthy Mix - Podkład w żelu ;*
Co myślicie o carmexie  nigdy go nie używamlam jest dobry ? ;)
różne  opinie widzę,ale I tak sie  skusiłam się hehe. bylabym bardzo wdzieczna jak mogla  bys napisac co o nim myślisz  ? :))
Milk & Honey Pomadka ochronna ( z mlekiem i miodem   - mmmm. slicznie pachnie :* !.
Żel pod prysznic z miodem 500ml . mmm.
Balsam do ciała mleko i miód - 200 ml .;)



no tyle papa kochane buzaki ;** 
pozdrawia was wasza Madox ;))

No comments:

Post a Comment

Dziękuje za każdy komentarz :* Oczywiście się odwdzięczę.Zostawiajcie linki do swoich blogów na pewno na nie wejdę! :)